Czwarty kwartał w wielu branżach jest najgorętszym okresem w roku. Szczególnie w punktach handlowych. Wśród różnych okazji, najważniejsze dni w kalendarzu każdego przedsiębiorcy to święta...
Zbliża się czas, by pomyśleć o kalendarzach na 2022 rok. Wrzesień to idealny moment, by wszystko spokojnie zaplanować i zrealizować jedyny w swoim rodzaju, zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb...
Pandemia przyspieszyła tempo cyfrowych zmian, także w kwestii eventów. Transmisja online stała się najbezpieczniejszą formą udziału w jakichkolwiek wydarzeniach. Część organizatorów szybko...
Według danych statystycznych Mystery Shopping Profesionals Association (MSPA), nieprofesjonalna obsługa odpowiada w około 70% za utratę klienta. Niezadowolony klient chętniej podzieli się...
Przed nami gorący okres przygotowań na powrót dzieci do szkoły. Początek roku wiąże się z koniecznością dokonania szeregu zakupów. To idealny moment, by przy tej okazji podnieść...
Współcześnie w prowadzeniu efektywnych działań promocyjnych ważne są nieszablonowe rozwiązania. Chcąc zainteresować potencjalnych odbiorców dobrze jest wykorzystać działania promocyjne związane z wyjściem do konsumenta,...
W jaki sposób w punkcie sprzedaży zainteresować potencjalnych klientów? Mamy na to sprawdzone rozwiązanie – kreatywna i niestandardowa ekspozycja. To specjalnie wytyczona strefa służąca zwróceniu uwagi...
Według definicji outsourcing sił sprzedaży, to zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym, procesów niezbędnych do funkcjonowania danego przedsiębiorstwa.
Wszyscy klienci uwielbiają promocje i chętnie z nich korzystają. Ale, żeby promocja przyniosła zamierzony efekt, musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób. Jak się do niej...