Blog

Taki klient to skarb

Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak...

POS-taw na POS-y!

Jeśli myślicie, że POS-y to wymysł czasów współczesnych, bardzo się mylicie. Pierwsze „materiały promocyjne“ pojawiały się już w starożytnej Grecji w  postaci wyskrobanych...

W jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupów

Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje,...

Sprzedawca dedykowany, czyli ambasador marki

Jakie działania możemy w dzisiejszych czasach wdrożyć, by wzmocnić markę i jej rozpoznawalność? Chcąc rozwijać autentyczne relacje z klientami warto pomyśleć o zbudowaniu zespołu Ambasadorów...