Blog

Jak zbudować skuteczną strategię produktu? Kluczowe elementy, które pozwolą wyróżnić Twój produkt na rynku

Jak zbudować skuteczną strategię produktu? Kluczowe elementy, które pozwolą wyróżnić Twój produkt na rynku

Strategia produktu to jeden z fundamentów skutecznego marketingu i rozwoju marki. Bez jasno określonego planu, nawet najlepszy pomysł może zginąć wśród konkurencji. W 4MAT od lat...

Działania promocyjne: Jakie strategie warto stosować w 2025 roku?

Dobrze zaplanowane i przemyślane działania promocyjne to dziś jeden z najważniejszych filarów skutecznego marketingu. W dobie ogromnej konkurencji i przesycenia rynku komunikatami wygrywają te marki, które...

działania promocyjne jakie warto wdrożyć w 2025 roku

Cross Selling – Co to jest i jak zwiększa sprzedaż?

Czy zastanawiałeś się, jak zwiększyć sprzedaż, nie poszerzając swojej oferty, ale maksymalnie wykorzystując jej potencjał? Cross selling to jedna z najskuteczniejszych technik sprzedażowych, polegająca na oferowaniu...

Sampling w działaniach marketingowych

Szukając najlepszych rozwiązań marketingowych, w celu poprawy wyników sprzedaży, warto zainteresować się możliwościami jaki daje nam sampling. Poniżej przedstawiamy zalety tej formy...

Jakie usługi warto wdrożyć w Q4?

Czwarty kwartał w wielu branżach jest najgorętszym okresem w roku. Szczególnie w punktach handlowych. Wśród różnych okazji, najważniejsze dni w kalendarzu każdego przedsiębiorcy to święta...

Kampanie promocyjne

Współcześnie w prowadzeniu efektywnych działań promocyjnych ważne są nieszablonowe rozwiązania. Chcąc zainteresować potencjalnych odbiorców dobrze jest wykorzystać działania promocyjne związane z wyjściem do konsumenta,...

Promocja – przynęta na klienta

Wszyscy klienci uwielbiają promocje i chętnie z nich korzystają. Ale, żeby promocja przyniosła zamierzony efekt, musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób. Jak się do niej...