Rekopol

case studies

Brief:

Zwiększenie zaangażowania społeczeństwa w kampanie edukacyjne

Organizacja kongresów i konferencji

Zbudowanie wśród Polaków świadomości ekologicznej i kultury segregacji

EFEKTY:

Wysokie zainteresowanie uczestnictwem w organizowanych wydarzeniach
Zadowolenie uczestników i chęć udziału w kolejnych edycjach seminariów
Zwiększenie widoczności marki na targach i wydarzeniach branżowych
Zwiększenie świadomości i zaangażowania odbiorców w działania edukacyjne
Skuteczna integracja i zadowolenie pracowników z udziału w wydarzeniach firmowych
Wieloletnia współpraca z Klientem

DZIAŁANIA:

  • Organizacja seminariów i spotkań dla partnerów biznesowych
  • Imprezy firmowe i wyjazdy incentive
  • Organizacja webinarów 
  • Obsługa konkursów, produkcja, magazynowanie i dystrybucja nagród
  • Kreacja, produkcja i dystrybucja zestawów upominkowych
  • Realizacja i dystrybucja gadżetów 
  • Produkcja gry planszowej
  • Kreacja i produkcja artystycznych statuetek
  • Prowadzenie i wysyłka comiesięcznego newslettera
  • Coroczne kampanie edukacyjne Dzień Bez Śmiecenia – projekt, realizacja grafik i dedykowanej strony internetowej
  • Przygotowanie landing page’y pod kampanie edukacyjne
  • Projekt, produkcja, montaże, logistyka i magazynowanie stoiska wystawienniczego

rozpoczęcie współpracy z klientem

skutecznie zrealizowanych projektów