Merchandising — co to właściwie jest? To strategiczne działania mające na celu maksymalizację sprzedaży produktów poprzez odpowiednią ekspozycję i prezentację w punktach sprzedaży. Kluczowe elementy merchandisingu obejmują...
W branży eventowej coraz większą popularność zyskują eventy motywujące, które mają na celu podsumowanie całego roku pracy oraz zmotywowanie pracowników na nadchodzące wyzwania. Takie...
W dynamicznym oraz szybko zmieniającym się świecie marketingu przyciągnięcie uwagi klientów jest absolutnym number one. Właśnie tutaj na scenę wchodzą materiały POS. Materiały...
W dzisiejszym artykule odpowiadamy na jedno z najważniejszych pytań w marketingu – co to jest identyfikacja wizualna? Zrozumienie tego pojęcia jest istotne dla budowania rozpoznawalnej i silnej marki,...
Przygotowaliśmy prostą grafikę, by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu wina. Budowę półki zawsze rozpoczynaj od badania rynku, poznania potrzeb swoich klientów (jak...
To w jaki sposób umieścimy produkty na sklepowych półkach czy ekspozytorach, jak je ustawimy i oświetlimy, a nawet to, czy będą stały na wysokości wzroku klienta czy też nieco niżej,...
Letnie wieczory sprzyjają delektowaniu się przekąskami na słodko i słono. To świetny moment dla sprzedawców, by zadbać o atrakcyjną półkę z asortymentem przekąsek na słodko i słono oraz podnieść...
Szukając najlepszych rozwiązań marketingowych, w celu poprawy wyników sprzedaży, warto zainteresować się możliwościami jaki daje nam sampling. Poniżej przedstawiamy zalety tej formy...
Pomimo szybkiego rozwoju marketingu internetowego, stosowanie gadżetów reklamowych w celach promocyjnych pozostaje nadal atrakcyjnym rozwiązaniem marketingowym dla firmy. Dobry gadżet reklamowy...