Sprzedawca dedykowany (Ambasador Marki)

Jakie działania możemy w dzisiejszych czasach wdrożyć, by wzmocnić markę i jej rozpoznawalność? Chcąc rozwijać autentyczne relacje z klientami warto pomyśleć o zbudowaniu zespołu Ambasadorów Marki. Kim jest Ambasador Marki? Ambasador Marki to osoba godnie reprezentująca brand na zewnątrz, konsekwentnie promująca wizerunek marki, jej produkty lub usługi. Wykorzystując swoje umiejętności społeczne zwiększa świadomość marki. Jest … Czytaj dalej

Eventy online

Pandemia przyspieszyła tempo cyfrowych zmian, także w kwestii eventów. Transmisja online stała się najbezpieczniejszą formą udziału w jakichkolwiek wydarzeniach. Część organizatorów szybko zauważyła trend i wprowadziła odpowiednie zmiany w swojej ofercie. Jakie wydarzenia organizujemy online? Zgodnie z pierwszą w Polsce analizą eventów online, Raportem „Eventy Online” opublikowanym w 2020 roku przez agencję Live Age większość … Czytaj dalej

Tajemniczy klient

Według danych statystycznych Mystery Shopping Profesionals Association (MSPA), nieprofesjonalna obsługa odpowiada w około 70% za utratę klienta. Niezadowolony klient chętniej podzieli się swoją negatywną opinią z rodziną i znajomymi niż zgłosi oficjalną skargę. Przez to kierownik/właściciel danego miejsca pozostaje nieświadomy problemu. Oficjalne audyty nie są w stanie dostrzec wszystkich uchybień, które dostrzega klient.  Dlatego coraz … Czytaj dalej

Jak wspierać sprzedaż akcją powrót do szkoły?

Przed nami gorący okres przygotowań do powrotu dzieci do szkoły. Początek roku szkolnego wiąże się z koniecznością dokonania szeregu zakupów. To idealny moment, by przy tej okazji podnieść sprzedaż wybranych produktów. Czas pomyśleć jak dobrze wykorzystać ten okres i jak efektywnie zaprezentować daną markę/produkty. To dobry moment dla wszystkich produktów związanych z wyprawką szkolną (artykuły … Czytaj dalej

Kampanie promocyjne

Współcześnie w prowadzeniu efektywnych działań promocyjnych ważne są nieszablonowe rozwiązania. Chcąc zainteresować potencjalnych odbiorców dobrze jest wykorzystać działania promocyjne związane z wyjściem do konsumenta, zainicjowaniem bezpośredniego kontaktu w miejscu jego styku z danym produktem / marką / usługą. Co to jest…? Promocje z promotorami to skuteczny sposób na dotarcie do nowych klientów oraz wypromowanie produktu. … Czytaj dalej

Jaki jest najlepszy czas na zamówienie personalizowanego kalendarza na 2022 rok?

Zbliża się czas by pomyśleć o kalendarzach na 2022 rok. Wrzesień to idealny moment, by wszystko spokojnie zaplanować i zrealizować jedyny w swoim rodzaju, zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb terminarz. Elementy, na które musimy zwrócić uwagę to: Wygodny format oraz funkcjonalność. Kolorystyka dopasowana do barw firmowych. Materiał okładki: skóra, skóropodobny, papier z recyklingu, płótno, len, korek. … Czytaj dalej

Kreatywne i niestandardowe strefy sprzedażowe

W jaki sposób w punkcie sprzedaży zainteresować potencjalnych klientów? Mamy na to sprawdzone rozwiązanie – kreatywna i niestandardowa ekspozycja. To specjalnie wytyczona strefa służąca zwróceniu uwagi potencjalnego odbiorcy na produkt w innej przestrzeni niż półka. Taką strefę budujemy w oparciu o dobre skojarzenia z produktem, by jawił nam się z czymś miłym, przyjemnym lub potrzebnym, … Czytaj dalej

Outsourcing sił sprzedaży

To jeden z najskuteczniejszych sposobów optymalizacji procesów biznesowych, daje wolność i elastyczność w prowadzeniu biznesu, jednocześnie oszczędzając czas, pieniądze i uwalniając zasoby w ramach danej firmy. Co to jest? Według definicji outsourcing sił sprzedaży, to zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym, procesów niezbędnych do funkcjonowania danego przedsiębiorstwa. Jako 4MAT, w ramach tej usługi, umożliwiamy Klientom korzystanie z … Czytaj dalej

Merchandising

Często nie zdajemy sobie sprawy, że jako konsumenci jesteśmy permanentnie poddawani działaniom merchandisingowym. Na półce sklepowej najtańszy towar jest ułożony na dole, najdroższy na górze, a my najczęściej patrzymy na wprost bądź do góry. Natomiast najczęściej wybierane produkty, czyli te ze średniej półki cenowej i średniej jakości umieszczane są na poziomie oczu oraz na wyciągnięcie … Czytaj dalej

Lojalizacja – jak sprawić, aby klient do nas powrócił

Taki klient to skarb Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak sprawić, żeby przywiązał się właśnie do Ciebie, a nie do konkurencji podpowiadają Anna Szcześniak, założycielka i prezes agencji marketingowej … Czytaj dalej