Happening, ambient, a może guerilla marketing?

Wiosna tuż, tuż, lato za pasem, przed nami czas, w którym życie wraca na łono natury. Ludzie ćwiczą na świeżym powietrzu, chętniej spacerują, piknikują, podejmują wyzwania dietetyczne i wprowadzają do swojego menu warzywa i owoce sezonowe. O rewolucjach w szafach, na balkonach, czy przydomowych ogródkach nie wspominając. Jak tę wiosenną świeżość przekazać w naszej reklamie, … Czytaj dalej

Standy reklamowe – dlaczego warto je stosować w punkcie sprzedaży?

Jak zwiększyć widoczność produktu/usługi w hali sprzedaży i przyciągnąć uwagę klienta? Zastosować materiały POS! Szczególnie zachęcamy do wykorzystywania standów reklamowych, które swoimi rozmiarami przyciągają uwagę i są skutecznym narzędziem promocji, a jednocześnie dodatkowym miejscem ekspozycji produktów. Standy spełniają różne funkcje na powierzchni handlowej: elementy stałego wyposażenia – permanentne, dedykowane konkretnej okazji/kampanii np. promocja, premiera nowego … Czytaj dalej

Wielkanoc – korzystasz z okazji i wspierasz sprzedaż?

Jak, przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które pomogą zwiększyć sprzedaż w tym okresie. Jakie branże powinny wykorzystać potencjał tego okresu? To idealny czas dla produktów związanych z wiosennymi porządkami, czyli chemii gospodarczej i środków czystości, słodyczy, produktów spożywczych do pieczenia … Czytaj dalej

Marketing w czasie wojny…

Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne.Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia szafy. Inne firmy z kolei kusiłyby nowinkami i wiosennymi aktywnościami korzystając z energii, jaką dają nam coraz dłuższe dni i mocniej świecące słońce. To także świetny czas na konkursy i loterie. Rodzice doskonale wiedzą, … Czytaj dalej

Pokaż kobiecą stronę swojej marki

Przed nami Dzień Kobiet, czyli kolejne święto w roku, by podnieść sprzedaż.  Jak, przy okazji tego terminu, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Pochyliliśmy się nad tym tematem i przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które pomogą zwiększyć sprzedaż. Poniżej proponowane przez nas formy promocji, dla których pretekstem jest Dzień Kobiet: Happeningi – … Czytaj dalej

Proste zasady merchandisingu mocnych alkoholi

Przygotowaliśmy kolejną ciekawą grafikę, tym razem by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu mocnych alkoholi. Tak jak w przypadku wina, tu również budujesz półkę pod preferencje konsumentów. Rozpocznij od badania rynku i poznania potrzeb swoich klientów (jak kupują? szukają konkretnych marek czy wariantów?). Bądź na bieżąco z nowościami, śledź trendy rynku. Zadbaj także o jakość ekspozycji … Czytaj dalej

Idealna półka – Twój najlepszy sprzedawca

Przygotowaliśmy prostą grafikę, by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu wina. Budowę półki zawsze rozpoczynaj od badania rynku, poznania potrzeb swoich klientów (jak kupują? szukają konkretnych marek czy wariantów?). Półkę budujesz pod preferencje klientów. Trzymaj rękę na pulsie, śledź trendy rynku i bądź na bieżąco z nowościami. W przypadku wina, które przecież nie jest produktem pierwszej … Czytaj dalej

Walentynki – idealna okazja do wsparcia sprzedaży

Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. To idealny moment, by przy tej okazji skraść serca swoich odbiorców, rozkochać ich w swoich produktach lub usługach i w efekcie podnieść sprzedaż. Ciekawe badania konsumenckie w kontekście tego święta przeprowadza cyklicznie Barometr Providenta. Wynika z nich, że w 2021 roku świętowanie Dnia Zakochanych deklarował co trzeci respondent. Największy … Czytaj dalej

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe pomagają w budowaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z klientem. Długookresowo nagradzają konsumentów za powtarzalność zakupów. Przybierają różne formy i oferują różne benefity, które może otrzymać klient. Najpopularniejsze opierają się na zniżkach oraz promocyjnych ofertach, zbieraniu punktów wymienianych następnie na upominki, a także ofertach specjalnych tylko dla stałych klientów. Jakie wyróżniamy rodzaje? ➡️ Programy lojalnościowe B2B … Czytaj dalej

Materiały POS, czyli materiały wspierające sprzedaż

Jaki jest najlepszy sposób, by w przestrzeni sklepowej informować klientów o promocjach, nowościach, konkursach, przy jednoczesnym zachęcaniu do zakupów? Co to jest? Materiały POS, a fachowo POSM („point of sales materials“, czyli w wolnym tłumaczeniu „materiały promocyjne przeznaczone do punktów sprzedaży“), to właściwie wszystkie materiały przeznaczone do promocji i reklamy artykułów w przestrzeni handlowej (oraz … Czytaj dalej