Jak zbudować idealną półkę wody butelkowanej?

W jaki sposób ułatwić klientom podjęcie decyzji podczas zakupów w sklepie? Między innymi poprzez przyciągającą wzrok półkę. O tym jak zbudować zachęcającą do zakupu półkę obrazujemy w naszej grafice, na przykładzie merchandisingu wody. Badanie rynku Najważniejszą kwestią przy rozpoczęciu działań jest zbadanie rynku, poznanie potrzeb swoich klientów (kim jest Twój klient? jak kupuje? szuka konkretnych … Czytaj dalej

Poznaj kluczowe zasady merchandisingu lodów i sorbetów

W najgorętszy okres w roku szukamy okazji do ochłody chętnie sięgając po lody i sorbety. Przed sprzedawcami pojawia się wyzwanie jak zbudować atrakcyjną lodówkę z asortymentem lodów, by przyciągała wzrok klientów. Dlatego przygotowaliśmy prostą grafikę, by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu lodów i sorbetów. Badanie rynku Budowę półki zawsze rozpoczynaj od badania rynku, poznania potrzeb … Czytaj dalej

Happening, ambient, a może guerilla marketing?

Wiosna tuż, tuż, lato za pasem, przed nami czas, w którym życie wraca na łono natury. Ludzie ćwiczą na świeżym powietrzu, chętniej spacerują, piknikują, podejmują wyzwania dietetyczne i wprowadzają do swojego menu warzywa i owoce sezonowe. O rewolucjach w szafach, na balkonach, czy przydomowych ogródkach nie wspominając. Jak tę wiosenną świeżość przekazać w naszej reklamie, … Czytaj dalej

Standy reklamowe – dlaczego warto je stosować w punkcie sprzedaży?

Jak zwiększyć widoczność produktu/usługi w hali sprzedaży i przyciągnąć uwagę klienta? Zastosować materiały POS! Szczególnie zachęcamy do wykorzystywania standów reklamowych, które swoimi rozmiarami przyciągają uwagę i są skutecznym narzędziem promocji, a jednocześnie dodatkowym miejscem ekspozycji produktów. Funkcje standów Standy spełniają różne funkcje na powierzchni handlowej: elementy stałego wyposażenia – permanentne, dedykowane konkretnej okazji/kampanii np. promocja, … Czytaj dalej

Wielkanoc – korzystasz z okazji i wspierasz sprzedaż?

Jak, przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które pomogą zwiększyć sprzedaż w tym okresie. Jakie branże powinny wykorzystać potencjał tego okresu? To idealny czas dla produktów związanych z wiosennymi porządkami, czyli chemii gospodarczej i środków czystości, słodyczy, produktów spożywczych do pieczenia … Czytaj dalej

Marketing w czasie wojny…

Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne.Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia szafy. Inne firmy z kolei kusiłyby nowinkami i wiosennymi aktywnościami korzystając z energii, jaką dają nam coraz dłuższe dni i mocniej świecące słońce. To także świetny czas na konkursy i loterie. Rodzice doskonale wiedzą, … Czytaj dalej

Pokaż kobiecą stronę swojej marki

Przed nami Dzień Kobiet, czyli kolejne święto w roku, by podnieść sprzedaż.  Jak, przy okazji tego terminu, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Pochyliliśmy się nad tym tematem i przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które pomogą zwiększyć sprzedaż. Poniżej proponowane przez nas formy promocji, dla których pretekstem jest Dzień Kobiet: Happeningi – … Czytaj dalej

Proste zasady merchandisingu mocnych alkoholi

Przygotowaliśmy kolejną ciekawą grafikę, tym razem by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu mocnych alkoholi. Tak jak w przypadku wina, tu również budujesz półkę pod preferencje konsumentów. Rozpocznij od badania rynku i poznania potrzeb swoich klientów (jak kupują? szukają konkretnych marek czy wariantów?). Bądź na bieżąco z nowościami, śledź trendy rynku. Zadbaj także o jakość ekspozycji … Czytaj dalej

Idealna półka – Twój najlepszy sprzedawca

Przygotowaliśmy prostą grafikę, by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu wina. Budowę półki zawsze rozpoczynaj od badania rynku, poznania potrzeb swoich klientów (jak kupują? szukają konkretnych marek czy wariantów?). Półkę budujesz pod preferencje klientów. Trzymaj rękę na pulsie, śledź trendy rynku i bądź na bieżąco z nowościami. W przypadku wina, które przecież nie jest produktem pierwszej … Czytaj dalej

Walentynki – idealna okazja do wsparcia sprzedaży

Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. To idealny moment, by przy tej okazji skraść serca swoich odbiorców, rozkochać ich w swoich produktach lub usługach i w efekcie podnieść sprzedaż. Ciekawe badania konsumenckie w kontekście tego święta przeprowadza cyklicznie Barometr Providenta. Wynika z nich, że w 2021 roku świętowanie Dnia Zakochanych deklarował co trzeci respondent. Największy … Czytaj dalej