Blog

Merchandising – jak go wykorzystać w biznesie?

Merchandising — co to właściwie jest? To strategiczne działania mające na celu maksymalizację sprzedaży produktów poprzez odpowiednią ekspozycję i prezentację w punktach sprzedaży. Kluczowe elementy merchandisingu obejmują...

Eventy motywacyjne, które inspirują

W branży eventowej coraz większą popularność zyskują eventy motywujące, które mają na celu podsumowanie całego roku pracy oraz zmotywowanie pracowników na nadchodzące wyzwania. Takie...

event motywacyjny, impreza motywacyjna

Materiały POS – co to jest i jakie mają zastosowanie

W dynamicznym oraz szybko zmieniającym się świecie marketingu przyciągnięcie uwagi klientów jest absolutnym number one. Właśnie tutaj na scenę wchodzą materiały POS. Materiały...

Identyfikacja wizualna firmy – co to jest?

W dzisiejszym artykule odpowiadamy na jedno z najważniejszych pytań w marketingu – co to jest identyfikacja wizualna? Zrozumienie tego pojęcia jest istotne dla budowania rozpoznawalnej i silnej marki,...

Idealna półka – Twój najlepszy sprzedawca

Przygotowaliśmy prostą grafikę, by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu wina. Budowę półki zawsze rozpoczynaj od badania rynku, poznania potrzeb swoich klientów (jak...

Produkt na… wyciągnięcie ręki

To w jaki sposób umieścimy produkty na sklepowych półkach czy ekspozytorach, jak je ustawimy i oświetlimy, a nawet to, czy będą stały na wysokości wzroku klienta czy też nieco niżej,...

Proste zasady merchandisingu półki z przekąskami na słodko i słono

Letnie wieczory sprzyjają delektowaniu się przekąskami na słodko i słono. To świetny moment dla sprzedawców, by zadbać o atrakcyjną półkę z asortymentem przekąsek na słodko i słono oraz podnieść...

Sampling w działaniach marketingowych

Szukając najlepszych rozwiązań marketingowych, w celu poprawy wyników sprzedaży, warto zainteresować się możliwościami jaki daje nam sampling. Poniżej przedstawiamy zalety tej formy...

Jak wybrać dobre gadżety reklamowe dla klientów?

Pomimo szybkiego rozwoju marketingu internetowego, stosowanie gadżetów reklamowych w celach promocyjnych pozostaje nadal atrakcyjnym rozwiązaniem marketingowym dla firmy. Dobry gadżet reklamowy...