Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe pomagają w budowaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z klientem. Długookresowo nagradzają konsumentów za powtarzalność zakupów. Przybierają różne formy i oferują różne benefity, które może otrzymać klient. Najpopularniejsze opierają się na zniżkach oraz promocyjnych ofertach, zbieraniu punktów wymienianych następnie na upominki, a także ofertach specjalnych tylko dla stałych klientów. Jakie wyróżniamy rodzaje? ➡️ Programy lojalnościowe B2B … Czytaj dalej

Materiały POS, czyli materiały wspierające sprzedaż

Jaki jest najlepszy sposób, by w przestrzeni sklepowej informować klientów o promocjach, nowościach, konkursach, przy jednoczesnym zachęcaniu do zakupów? Co to jest? Materiały POS, a fachowo POSM („point of sales materials“, czyli w wolnym tłumaczeniu „materiały promocyjne przeznaczone do punktów sprzedaży“), to właściwie wszystkie materiały przeznaczone do promocji i reklamy artykułów w przestrzeni handlowej (oraz … Czytaj dalej

Jakie usługi marketingowe warto wdrożyć w Q4?

Czwarty kwartał w wielu branżach jest najgorętszym okresem w roku. Szczególnie w punktach handlowych. Wśród różnych okazji, najważniejsze dni w kalendarzu każdego przedsiębiorcy to święta Bożego Narodzenia oraz Black Friday. Kupujący potrafią w tym czasie wydać zdecydowanie więcej niż zwykle. To najlepszy okres, by przyciągnąć największą ilość potencjalnych klientów. Najintensywniejszy czas rozpoczyna się już na … Czytaj dalej

Sprzedawca dedykowany (Ambasador Marki)

Jakie działania możemy w dzisiejszych czasach wdrożyć, by wzmocnić markę i jej rozpoznawalność? Chcąc rozwijać autentyczne relacje z klientami warto pomyśleć o zbudowaniu zespołu Ambasadorów Marki. Kim jest Ambasador Marki? Ambasador Marki to osoba godnie reprezentująca brand na zewnątrz, konsekwentnie promująca wizerunek marki, jej produkty lub usługi. Wykorzystując swoje umiejętności społeczne zwiększa świadomość marki. Jest … Czytaj dalej

Eventy online

Pandemia przyspieszyła tempo cyfrowych zmian, także w kwestii eventów. Transmisja online stała się najbezpieczniejszą formą udziału w jakichkolwiek wydarzeniach. Część organizatorów szybko zauważyła trend i wprowadziła odpowiednie zmiany w swojej ofercie. Jakie wydarzenia organizujemy online? Zgodnie z pierwszą w Polsce analizą eventów online, Raportem „Eventy Online” opublikowanym w 2020 roku przez agencję Live Age większość … Czytaj dalej

Tajemniczy klient

Według danych statystycznych Mystery Shopping Profesionals Association (MSPA), nieprofesjonalna obsługa odpowiada w około 70% za utratę klienta. Niezadowolony klient chętniej podzieli się swoją negatywną opinią z rodziną i znajomymi niż zgłosi oficjalną skargę. Przez to kierownik/właściciel danego miejsca pozostaje nieświadomy problemu. Oficjalne audyty nie są w stanie dostrzec wszystkich uchybień, które dostrzega klient.  Dlatego coraz … Czytaj dalej

Jak wspierać sprzedaż akcją powrót do szkoły?

Przed nami gorący okres przygotowań do powrotu dzieci do szkoły. Początek roku szkolnego wiąże się z koniecznością dokonania szeregu zakupów. To idealny moment, by przy tej okazji podnieść sprzedaż wybranych produktów. Czas pomyśleć jak dobrze wykorzystać ten okres i jak efektywnie zaprezentować daną markę/produkty. To dobry moment dla wszystkich produktów związanych z wyprawką szkolną (artykuły … Czytaj dalej

Kampanie promocyjne

Współcześnie w prowadzeniu efektywnych działań promocyjnych ważne są nieszablonowe rozwiązania. Chcąc zainteresować potencjalnych odbiorców dobrze jest wykorzystać działania promocyjne związane z wyjściem do konsumenta, zainicjowaniem bezpośredniego kontaktu w miejscu jego styku z danym produktem / marką / usługą. Co to jest…? Promocje z promotorami to skuteczny sposób na dotarcie do nowych klientów oraz wypromowanie produktu. … Czytaj dalej

Jaki jest najlepszy czas na zamówienie personalizowanego kalendarza na 2022 rok?

Zbliża się czas by pomyśleć o kalendarzach na 2022 rok. Wrzesień to idealny moment, by wszystko spokojnie zaplanować i zrealizować jedyny w swoim rodzaju, zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb terminarz. Elementy, na które musimy zwrócić uwagę to: Wygodny format oraz funkcjonalność. Kolorystyka dopasowana do barw firmowych. Materiał okładki: skóra, skóropodobny, papier z recyklingu, płótno, len, korek. … Czytaj dalej

Kreatywne i niestandardowe strefy sprzedażowe

W jaki sposób w punkcie sprzedaży zainteresować potencjalnych klientów? Mamy na to sprawdzone rozwiązanie – kreatywna i niestandardowa ekspozycja. To specjalnie wytyczona strefa służąca zwróceniu uwagi potencjalnego odbiorcy na produkt w innej przestrzeni niż półka. Taką strefę budujemy w oparciu o dobre skojarzenia z produktem, by jawił nam się z czymś miłym, przyjemnym lub potrzebnym, … Czytaj dalej