Lojalizacja – jak sprawić, aby klient do nas powrócił

Taki klient to skarb Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak sprawić, żeby przywiązał się właśnie do Ciebie, a nie do konkurencji podpowiadają Anna Szcześniak, założycielka i prezes agencji marketingowej … Czytaj dalej

W jaki sposób przygotować promocję produktów w sklepie

Promocja – przynęta na klienta Wszyscy klienci uwielbiają promocje i chętnie z nich korzystają. Ale, żeby promocja przyniosła zamierzony efekt, musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób. Jak się do niej przygotować, jak ją przeprowadzić i na co zwrócić szczególną uwagę podpowiadają Anna Szcześniak, założycielka i prezes agencji marketingowej 4mat oraz Halina Kwaśniewska specjalistka do spraw klientów kluczowych … Czytaj dalej

W jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupów

Zachęcamy do zakupów Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje, urozmaicać asortyment, nawiązywać bliskie relacje z klientami i być uważnym na wciąż zmieniające się ich potrzeby. Małe, a silne Małe sklepiki rosną w siłę. Według danych opublikowanych przez Grupę … Czytaj dalej

POS-taw na POS-y!

Jeśli myślicie, że POS-y to wymysł czasów współczesnych, bardzo się mylicie. Pierwsze „materiały promocyjne“ pojawiały się już w starożytnej Grecji w  postaci wyskrobanych na ścianach napisów lub jako mozaikowe szyldy na frontach sklepów. Dziś POS-y przyjmują bardzo różne formy i są nieodzownym elementem strategii marketingowych, promocyjnych i prosprzedażowych. Warto je znać i warto wykorzystać ich siłę … Czytaj dalej

Produkt na… wyciągnięcie ręki

To w jaki sposób umieścimy produkty na sklepowych półkach czy ekspozytorach, jak je ustawimy i oświetlimy, a nawet to, czy będą stały na wysokości wzroku klienta czy też nieco niżej, decyduje o ich wyborze i w rezultacie o kupnie. Merchandising rządzi się swoimi zasadami, które przypominają Anna Szcześniak, założycielka i prezes agencji marketingowej 4mat oraz … Czytaj dalej