Winiarnia Zamojska
case studies
Brief:
Innowacyjne wprowadzenie marki na rynek.
Wsparcie i intensyfikacja sprzedaży
Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki wśród potencjalnych Klientów
Komunikacja nowych wariantów smakowych
EFEKTY:
Zwiększenie rozpoznawalności marki
Zapoznanie Klientów ze wszystkimi wariantami produktowymi
Przykuwająca uwagę Klientów aranżacja baru w strefach business lounge na lotnisku
Wysoka intensyfikacja sprzedaży produktów marki
DZIAŁANIA:
- Kreacja, produkcja, logistyka, montaż i zatowarowanie stref sprzedażowych w postaci ekskluzywnych regałów w sieci Carrefour i Leclerc
- Degustacje i aktywacje wszystkich wariantów smakowych w sieciach handlowych na terenie Polski (Auchan, Carrefour, Selgros, Leclerc)
- Udział marki w prestiżowych wydarzeniach (tj. 20-lecie Hotelu Intercontinental, aukcja charytatywna w klubie Golf & Country Sobienie Królewskie, pokazy mody polskich projektantów) w postaci kreacji, budowy, montażu oraz zapewnienia profesjonalnej obsługi baru celem degustacji produktów przez potencjalnych konsumentów
- Aranżacja baru wraz z profesjonalną obsługą w strefach business lounge na lotnisku
- Realizacja kreatywnych boxów dla partnerów biznesowych
tego roku rozpoczęliśmy współpracę z nowopowstałą marką
zaimplementowanych działań sprzedażowych w rynku