Benecol

case studies

Brief:

Intensyfikacja sprzedaży prozdrowotnych margaryn Benecol

Prezentacja nowości – Benecol o smaku masła

Personel, który będzie posiadał wiedzę z dziedziny zdrowego żywienia

Degustacja różnych wariantów smakowych jogurtów Benecol

EFEKT:

28/40 promotorów uzyskało maksymalny target sprzedażowy
Zapoznanie klientów z wariantami smakowymi produktów marki Benecol
Zbudowanie świadomości marki wśród Klientów

 

 

 

DZIAŁANIA:

  • Selektywna rekrutacja personelu: studenci wydziałów technologii żywienia, posiadający wysoką wiedzę na temat prozdrowotnego żywienia (40 lokalizacji/40 promotorów) 
  • Szkolenie produktowe połączone z testem wiedzy 
  • Produkcja materiałów POS (ulotki) 
  • Zakup niezbędnych produktów do przeprowadzenia degustacji
  • Realizacja w terenie (m.in.: Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź)
  • Raportowanie (plik excel + dokumentacja zdjęciowa)

lokalizacji
w całej Polsce

starannie wyselekcjonowanych promotorów