Piccolo

case studies

Brief:

Zbudowanie pozycji marki jako lidera rynku napojów dla dzieci

Zwiększenie rozpoznawalności marki

Poszerzenie dotarcia marki do konsumentów

Zintensyfikowanie sprzedaży

Lojalizacja klientów

EFEKTY:

Wieloletnia współpraca z Klientem
Wzrost sprzedaży produktów
Wzrost rozpoznawalności i świadomości marki
Zwiększenie zaangażowania i przywiązanie konsumentów do brandu
Pozytywne emocje wśród konsumentów podczas eventów

działania:

  • Kompleksowa realizacja kreatywnych boxów dla influencerów, kupców i konsumentów (nagrody w konkursach konsumenckich)
  • Kreacja, produkcja i logistyka stref sprzedażowych w sieciach handlowych 
  • Przygotowanie i dystrybucja materiałów POS (leżaki, pufy, trybunki i stroje dla hostess)

 

  • Event wizerunkowy z okazji Dnia Dziecka w Energylandii
  • Produkcja tematycznych gadżetów dla konsumentów i influencerów

lat współpracy budującej sprzedaż i wizerunek marki

zrealizowanych produkcji i wysyłek kreatywnych