Loader 4Mat

Programy dla handlu

Oferujemy realizację programów oraz kampanii dla handlu, które pomagają w budowaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z Klientami. Wpływają także na kreowanie wizerunku firmy. Projekty, które opracowujemy w tym zakresie są skierowane zarówno do kanału B2C, jak i B2B. Nasze doświadczenie oraz pasja i wiedza pozwalają nam osiągać zadowalające wyniki przeprowadzanych działań, a programy realizujemy kompleksowo i profesjonalnie z dbałością o jakość najmniejszych detali i naciskiem na uzyskanie postawionych celów. 

Realizacja kampanii to proces, który przeprowadzamy kompleksowo. Zapewniamy dobór oraz budowę odpowiedniej mechaniki i koncepcji programu, dostosowanej do potrzeb Klienta, a także przygotowanie regulaminu, uzyskanie niezbędnych pozwoleń oraz sporządzenie pełnej dokumentacji. Dbamy również o kwestie prawne i podatkowe, dlatego zawarte są one w zakresie naszych usług. Zajmiemy się wszystkim! 

Działania, które oferujemy, nie ograniczają się jedynie do stworzenia projektu – dbamy również o jego profesjonalną realizację. Gwarantujemy przygotowanie koncepcji graficznej, projektów i wydruków materiałów poligraficznych. Zapewniamy także kreację strony www wraz z systemem informatycznym dedykowanym do realizowanego programu. Jesteśmy również w stanie zakupić, magazynować oraz zapewnić logistykę materiałów drukowanych oraz nagród. 

W ramach realizowanych programów oferujemy również komunikację opartą o nowe technologie, innowacyjne aplikacje, oraz sprawdzone rozwiązania oparte o dotarcie sms i mailing, które zwiększają zasięg i pomagają dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Zapewniamy także badanie satysfakcji Klienta po zakończeniu projektu, a otrzymana informacja zwrotna jest dla nas niezwykle cenna.

Organizujemy:

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE B2B - to działania, które sprawiają, że klient zaczyna utożsamiać się z produktami wybranej marki i sam angażuje się w jej promowanie i sprzedaż.

PROGRAMY MOTYWACYJNE - bywa mylony z programem lojalnościowym, ale, choć podobny w założeniach, skierowany jest do pracowników firmy, agentów, partnerów czy sprzedawców, a nie do klientów ostatecznych. Ważną częścią programu jest nagroda za osiągnięcie oczekiwanych wyników.

KONKURSY - mogą być organizowane dla firmy konsumentów. Służą podniesieniu poziomu sprzedaży mogą, motywować pracowników do większego zaangażowania, jaki i konsumentów do realizacji większych i częstszych zakupów.

LOTERIE - świetnie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Jest to także wspaniałą okazja aby zacieśnić więź z konsumentem.