Blog

Materiały POS – co to jest i jakie mają zastosowanie

W dynamicznym oraz szybko zmieniającym się świecie marketingu przyciągnięcie uwagi klientów jest absolutnym number one. Właśnie tutaj na scenę wchodzą materiały POS. Materiały...

Identyfikacja wizualna firmy – co to jest?

W dzisiejszym artykule odpowiadamy na jedno z najważniejszych pytań w marketingu – co to jest identyfikacja wizualna? Zrozumienie tego pojęcia jest istotne dla budowania rozpoznawalnej i silnej marki,...

Sampling w działaniach marketingowych

Szukając najlepszych rozwiązań marketingowych, w celu poprawy wyników sprzedaży, warto zainteresować się możliwościami jaki daje nam sampling. Poniżej przedstawiamy zalety tej formy...

Jak wybrać dobre gadżety reklamowe dla klientów?

Pomimo szybkiego rozwoju marketingu internetowego, stosowanie gadżetów reklamowych w celach promocyjnych pozostaje nadal atrakcyjnym rozwiązaniem marketingowym dla firmy. Dobry gadżet reklamowy...

Happening, ambient, a może guerilla marketing?

Wiosna tuż, tuż, lato za pasem, przed nami czas, w którym życie wraca na łono natury. Ludzie ćwiczą na świeżym powietrzu, chętniej spacerują, piknikują, podejmują wyzwania...

Wielkanoc. Czy korzystasz z okazji i wspierasz sprzedaż?

Jak, przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które...

Marketing w czasie wojny

Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne. Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia...

Pokaż kobiecą stronę swojej marki

Przed nami Dzień Kobiet, czyli kolejne święto w roku, by podnieść sprzedaż.  Jak, przy okazji tego terminu, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę...

Walentynki. Idealna okazja do wsparcia sprzedaży

Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. To idealny moment, by przy tej okazji skraść serca swoich odbiorców, rozkochać ich w swoich produktach lub usługach...