Blog

Jakie usługi warto wdrożyć w Q4?

Czwarty kwartał w wielu branżach jest najgorętszym okresem w roku. Szczególnie w punktach handlowych. Wśród różnych okazji, najważniejsze dni w kalendarzu każdego przedsiębiorcy to święta...

Tajemniczy klient

Według danych statystycznych Mystery Shopping Profesionals Association (MSPA), nieprofesjonalna obsługa odpowiada w około 70% za utratę klienta. Niezadowolony klient chętniej podzieli się...

Jak wspierać sprzedaż akcją Powrót do szkoły?

Przed nami gorący okres przygotowań na powrót dzieci do szkoły. Początek roku wiąże się z koniecznością dokonania szeregu zakupów. To idealny moment, by przy tej okazji podnieść...

Taki klient to skarb

Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak...

W jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupów

Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje,...