Blog

Wielkanoc. Czy korzystasz z okazji i wspierasz sprzedaż?

Jak, przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które...

Marketing w czasie wojny

Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne. Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia...

Pokaż kobiecą stronę swojej marki

Przed nami Dzień Kobiet, czyli kolejne święto w roku, by podnieść sprzedaż.  Jak, przy okazji tego terminu, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę...

Walentynki. Idealna okazja do wsparcia sprzedaży

Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. To idealny moment, by przy tej okazji skraść serca swoich odbiorców, rozkochać ich w swoich produktach lub usługach...

Jakie usługi warto wdrożyć w Q4?

Czwarty kwartał w wielu branżach jest najgorętszym okresem w roku. Szczególnie w punktach handlowych. Wśród różnych okazji, najważniejsze dni w kalendarzu każdego przedsiębiorcy to święta...

Tajemniczy klient

Według danych statystycznych Mystery Shopping Profesionals Association (MSPA), nieprofesjonalna obsługa odpowiada w około 70% za utratę klienta. Niezadowolony klient chętniej podzieli się...

Jak wspierać sprzedaż akcją Powrót do szkoły?

Przed nami gorący okres przygotowań na powrót dzieci do szkoły. Początek roku wiąże się z koniecznością dokonania szeregu zakupów. To idealny moment, by przy tej okazji podnieść...

Taki klient to skarb

Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak...

W jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupów

Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje,...