Jak, przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które...
Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne. Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia...
Przed nami Dzień Kobiet, czyli kolejne święto w roku, by podnieść sprzedaż. Jak, przy okazji tego terminu, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę...
Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. To idealny moment, by przy tej okazji skraść serca swoich odbiorców, rozkochać ich w swoich produktach lub usługach...
Czwarty kwartał w wielu branżach jest najgorętszym okresem w roku. Szczególnie w punktach handlowych. Wśród różnych okazji, najważniejsze dni w kalendarzu każdego przedsiębiorcy to święta...
Według danych statystycznych Mystery Shopping Profesionals Association (MSPA), nieprofesjonalna obsługa odpowiada w około 70% za utratę klienta. Niezadowolony klient chętniej podzieli się...
Przed nami gorący okres przygotowań na powrót dzieci do szkoły. Początek roku wiąże się z koniecznością dokonania szeregu zakupów. To idealny moment, by przy tej okazji podnieść...
Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak...
Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje,...