To dobry moment dla wszystkich produktów związanych z wyprawką szkolną (artykuły piśmiennicze, zeszyty, przybory szkolne, plecaki, odzież, stroje sportowe), zajęciami dodatkowymi (językowe, taneczne, sportowe) oraz przekąskami do szkoły (np. jogurty, napoje, sery, kabanosy). Warto pomyśleć również o potrzebach najmłodszych (chusteczki nawilżane) oraz o niezbędnych środkach do higieny i dezynfekcji rąk (żele, spray’e, chusteczki).
W ramach wsparcia sprzedaży tych produktów proponujemy:
- kampanie promocyjne z ambasadorami marki (animacje, degustacje, demonstracje, samplingi);
- akcje z ulotkami;
- niestandardowe strefy sprzedażowe;
- promocję digitalową w Internecie;
- produkcję przy półkowych materiałów POS;
- produkcję materiałów reklamowych (ulotek, folderów, gadżetów);
- konkursy (np. zbieranie odblasków, naklejki na zeszyty);
- kampanie komunikacyjno-informacyjne w oparciu o współprace influencer’skie.
Możliwości jest wiele, ważne by dostosować strategię do produktu/usługi oraz skierować ją do odpowiedniej grupy odbiorców.
Jeśli chcesz wykorzystać potencjał tego wyjątkowego okresu i zastanawiasz się nad rozwiązaniami najlepszymi dla Twojego brandu, to zapraszamy do kontaktu z nami.