Marketing w czasie wojny
Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne. Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia szafy.
Marketing
Merchandising
06/02/2022
Najważniejszą kwestią przy rozpoczęciu działań jest zbadanie rynku, poznanie potrzeb swoich klientów (kim jest Twój klient? jak kupuje? szuka konkretnych marek czy smaków?). Półkę budujesz pod preferencje klientów. Trzymaj rękę na pulsie, bądź na bieżąco z nowościami i trendami rynku. Śledź marki, które są najchętniej kupowane przez klientów.
Po pierwsze zadbaj o porządek na półce. Komunikuj promocje i konkursy organizowane przez marki. Pamiętaj, że Kupujący zwracają uwagę na cenę, zadbaj o jasną informację, by mieli świadomość, ile kosztuje dany produkt.
Część wody pozostaw w zgrzewkach, zachęci to Klientów do zakupu większej ilości.
Mając powyższe kroki za sobą możesz przystąpić do budowania idealnej półki, kieruj się poniższymi zasadami:
Po takich przygotowaniach zbudujesz przyciągającą wzrok półkę i zwiększysz szanse na wzrost sprzedaży w tym segmencie.
Jeśli potrzebujesz pomocy, to zapraszamy do kontaktu z nami. Od ponad 24 lat skutecznie pomagamy naszym klientom w projektach merchandisingowych.
Marketing
Outsourcing
Outsourcing
Produkcja
Merchandising — co to właściwie jest? To strategiczne działania mające na celu maksymalizację sprzedaży produktów poprzez odpowiednią ekspozycję i prezentację w punktach sprzedaży. Kluczowe elementy merchandisingu obejmują sposób, w jaki produkty są umieszczone na półkach, jakie materiały promocyjne są używane oraz jak sklepy są aranżowane, aby przyciągać uwagę klientów i zachęcać do zakupów.
Merchandising
Marketing