Blog

Wielkanoc. Czy korzystasz z okazji i wspierasz sprzedaż?

Jak, przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę klientów? Przygotowaliśmy dla Was pomysły na akcje, które...

Marketing w czasie wojny

Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne. Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia...

Pokaż kobiecą stronę swojej marki

Przed nami Dzień Kobiet, czyli kolejne święto w roku, by podnieść sprzedaż.  Jak, przy okazji tego terminu, wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę...

Proste zasady merchandisingu mocnych alkoholi

Przygotowaliśmy kolejną ciekawą grafikę, tym razem by przybliżyć Wam kluczowe zasady merchandisingu mocnych alkoholi. Tak jak w przypadku wina, tu również budujesz półkę pod preferencje...

Walentynki. Idealna okazja do wsparcia sprzedaży

Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. To idealny moment, by przy tej okazji skraść serca swoich odbiorców, rozkochać ich w swoich produktach lub usługach...

Jak zbudować idealną półkę wody butelkowanej?

W jaki sposób ułatwić klientom podjęcie decyzji podczas zakupów w sklepie? Między innymi poprzez przyciągającą wzrok półkę. O tym jak zbudować zachęcającą do zakupu...

Jakie usługi warto wdrożyć w Q4?

Czwarty kwartał w wielu branżach jest najgorętszym okresem w roku. Szczególnie w punktach handlowych. Wśród różnych okazji, najważniejsze dni w kalendarzu każdego przedsiębiorcy to święta...

Jaki jest najlepszy czas na zamówienie personalizowanego kalendarza na 2022 rok?

Zbliża się czas, by pomyśleć o kalendarzach na 2022 rok. Wrzesień to idealny moment, by wszystko spokojnie zaplanować i zrealizować jedyny w swoim rodzaju, zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb...

Eventy online

Pandemia przyspieszyła tempo cyfrowych zmian, także w kwestii eventów. Transmisja online stała się najbezpieczniejszą formą udziału w jakichkolwiek wydarzeniach. Część organizatorów szybko...