Blog

Jak wspierać sprzedaż akcją Powrót do szkoły?

Przed nami gorący okres przygotowań na powrót dzieci do szkoły. Początek roku wiąże się z koniecznością dokonania szeregu zakupów. To idealny moment, by przy tej okazji podnieść...

Kampanie promocyjne

Współcześnie w prowadzeniu efektywnych działań promocyjnych ważne są nieszablonowe rozwiązania. Chcąc zainteresować potencjalnych odbiorców dobrze jest wykorzystać działania promocyjne związane z wyjściem do konsumenta,...

Kreatywne i niestandardowe strefy sprzedażowe

W jaki sposób w punkcie sprzedaży zainteresować potencjalnych klientów? Mamy na to sprawdzone rozwiązanie – kreatywna i niestandardowa ekspozycja. To specjalnie wytyczona strefa służąca zwróceniu uwagi...

Outsourcing sił sprzedaży

Według definicji outsourcing sił sprzedaży, to zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym, procesów niezbędnych do funkcjonowania danego przedsiębiorstwa.

Promocja – przynęta na klienta

Wszyscy klienci uwielbiają promocje i chętnie z nich korzystają. Ale, żeby promocja przyniosła zamierzony efekt, musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób. Jak się do niej...

Merchandising

Często nie zdajemy sobie sprawy, że jako konsumenci jesteśmy permanentnie poddawani działaniom merchandisingowym. Na półce sklepowej najtańszy towar jest ułożony na dole, najdroższy na górze,...

Taki klient to skarb

Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak...

POS-taw na POS-y!

Jeśli myślicie, że POS-y to wymysł czasów współczesnych, bardzo się mylicie. Pierwsze „materiały promocyjne“ pojawiały się już w starożytnej Grecji w  postaci wyskrobanych...

W jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupów

Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje,...