Blog

Promocja – przynęta na klienta

Wszyscy klienci uwielbiają promocje i chętnie z nich korzystają. Ale, żeby promocja przyniosła zamierzony efekt, musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób. Jak się do niej...

Merchandising

Często nie zdajemy sobie sprawy, że jako konsumenci jesteśmy permanentnie poddawani działaniom merchandisingowym. Na półce sklepowej najtańszy towar jest ułożony na dole, najdroższy na górze,...

Taki klient to skarb

Lojalny, czyli wierny, uczciwy i przywiązany, taki, który lubi wracać do Twojego sklepu nie tylko po zakupy, ale również po to, żeby zobaczyć co nowego i zamienić parę słów. Jak go zdobyć i jak...

POS-taw na POS-y!

Jeśli myślicie, że POS-y to wymysł czasów współczesnych, bardzo się mylicie. Pierwsze „materiały promocyjne“ pojawiały się już w starożytnej Grecji w  postaci wyskrobanych...

W jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupów

Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje,...

Sprzedawca dedykowany, czyli ambasador marki

Jakie działania możemy w dzisiejszych czasach wdrożyć, by wzmocnić markę i jej rozpoznawalność? Chcąc rozwijać autentyczne relacje z klientami warto pomyśleć o zbudowaniu zespołu Ambasadorów...