Outsourcing sił sprzedaży
Według definicji outsourcing sił sprzedaży, to zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym, procesów niezbędnych do funkcjonowania danego przedsiębiorstwa.
Outsourcing
Produkcja
05/07/2021
To, co nas ogranicza w kreacji, to przestrzeń, na jaką wyrazi zgodę sklep i elementy, których możemy użyć, aby były trwałe i odporne na czynniki zewnętrzne (np. uderzenie wózkiem) oraz zgodne z przepisami BHP. Dobór materiałów zależy też od charakteru strefy. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie nowoczesnymi akcesoriami np. ekrany Led z wyświetlaną animacją, efekty dźwiękowe, świetlne, a także zapachowe. Pojawiają się również specjalne hologramy 3D z dopasowaną animacją, które wykorzystują przestrzeń powietrza. Ta wciąż rozwijająca się technologia daje ogromne możliwości wyróżnienia się marki na tle konkurencji. Hologram już z daleka przyciąga uwagę potencjalnego klienta, który z pewnością zatrzyma się przy nim, by przyjrzeć się bliżej.
Strefy są tworzone pod konkretny sezon i są dopasowane do określonej specyfiki. W okresie świątecznym dominują ekspozycje słodyczy, zabawek i alkoholi. Wiosna i lato to najlepszy czas na wyeksponowanie kwiatów oraz produktów, mebli do ogrodu i na taras. A mistrzostwa w piłce nożnej, to idealny moment na wyeksponowanie słonych przekąsek i napojów.
Przyciągająca wzrok, oryginalna strefa jest świetnym, niekonwencjonalnym sposobem na wsparcie sprzedaży. To przynęta sprawiająca, że przechodnie będą mimowolnie zatrzymywać na niej wzrok i z zaciekawieniem przystawać, jednocześnie decydując się na zakup niestandardowo wyeksponowanego produktu.
Jeśli zastanawiasz się nad rozwiązaniami, które zwiększą widoczność Twojego brandu, usługi i jednocześnie zwiększą sprzedaż, to zapraszamy do kontaktu z nami.
Outsourcing
W branży eventowej coraz większą popularność zyskują eventy motywujące, które mają na celu podsumowanie całego roku pracy oraz zmotywowanie pracowników na nadchodzące wyzwania. Takie wydarzenia są doskonałą okazją do nagrodzenia zespołu za ich wysiłek oraz do stworzenia strategii na przyszłość. Organizacja takich eventów to skomplikowany proces, który wymaga starannego planowania i profesjonalnego podejścia.
Eventy
Merchandising
W dynamicznym oraz szybko zmieniającym się świecie marketingu przyciągnięcie uwagi klientów jest absolutnym number one. Właśnie tutaj na scenę wchodzą materiały POS. Materiały reklamowe typu POS (Point of Sale) są nieodłącznym elementem skutecznej strategii marketingowej w miejscu sprzedaży. Ale co dokładnie kryje się za tym terminem? Co to jest POS i jakie korzyści przynosi jego zastosowanie? W tym artykule odpowiemy na wszystkie pytania — zapraszamy do lektury.
Marketing
Eventy odgrywają ważną rolę w budowaniu wizerunku marki, nawiązywaniu relacji z klientami oraz wzmacnianiu więzi w zespole. Czym właściwie jest event w świecie marketingu? W najprostszych słowach – event to zaplanowane wydarzenie mające na celu zaangażowanie odbiorców i przekazanie im ważnych informacji o marce w sposób interaktywny. To właśnie takie wydarzenia trwale zapisują się w pamięci uczestników, co czyni je niezwykle skutecznym narzędziem komunikacji.
Marketing
Merchandising