
Marketing w czasie wojny
Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne. Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia szafy.
Marketing
Merchandising
25/02/2022
Zadbaj także o jakość ekspozycji (porządek i czystość butelek), możesz wykorzystać podświetlenie półki, regały wysoko wizerunkowe. Pamiętaj, żeby cena była widoczna. Pomocne będą materiały POS dobrej jakości. Wyjdź do klientów z komunikacją o promocyjnej cenie i zadbaj o atrakcyjne promocje, okazje, informuj o ofercie na specjalne dni i święta.
Teraz możesz przystąpić do budowania półki, kieruj się poniższymi zasadami:
Wdrożenie powyższej strategii pomoże Tobie przyciągnąć zainteresowanie klientów i zwiększy szanse na wzrost sprzedaży w tym segmencie.
Jeśli jednak potrzebujesz pomocy, to zapraszamy do kontaktu z nami. Od ponad 24 lat realizujemy efektywne projekty merchandisingowe.
Marketing
Marketing
Święta Bożego Narodzenia to czas radości, wspólnego świętowania i integracji. Dla firm, organizacja odpowiedniej imprezy świątecznej nie tylko wzmacnia atmosferę zespołu, ale także buduje więzi i motywuje pracowników do jeszcze lepszych wyników. Jak więc zapewnić, że tegoroczna impreza firmowa będzie niezapomnianym wydarzeniem? Oto kilka kluczowych wskazówek i inspiracji.
Eventy
Marketing
Strategia produktu to jeden z fundamentów skutecznego marketingu i rozwoju marki. Bez jasno określonego planu, nawet najlepszy pomysł może zginąć wśród konkurencji. W 4MAT od lat pomagamy firmom zaplanować i wdrożyć strategie, które realnie przekładają się na wyniki – nie tylko sprzedażowe, ale również wizerunkowe i relacyjne. W tym artykule pokazujemy, z jakich elementów powinna się składać przemyślana strategia i jak wspieramy naszych klientów w tym procesie.
Kampanie promocyjne
Merchandising