
Outsourcing sił sprzedaży
Według definicji outsourcing sił sprzedaży, to zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym, procesów niezbędnych do funkcjonowania danego przedsiębiorstwa.
Outsourcing
Merchandising
Kampanie promocyjne
Marketing
01/10/2021
Najintensywniejszy czas rozpoczyna się już na początku listopada. Dlatego podpowiadamy jakie usługi warto wdrożyć, by w pełni wykorzystać potencjał tego okresu i zwiększyć szanse sprzedaży:
Jak widać możliwości jest wiele, z pewnością każdy znajdzie usługę odpowiednią dla swojego biznesu. Warto mieć oczy szeroko otwarte, aby wyciągnąć z tego czasu jak najwięcej.
Jeśli chcesz wykorzystać potencjał tego wyjątkowego okresu i zastanawiasz się nad rozwiązaniami najlepszymi dla Twojego brandu, to zapraszamy do współpracy. Skontaktuj się z nami.
Outsourcing
Visual merchandising, czyli merchandising wizualny, to strategia polegająca na prezentacji produktów w sklepie w sposób, który maksymalizuje ich atrakcyjność dla klientów. Co to jest visual merchandising w praktyce? To znacznie więcej niż estetyczne ustawienie towarów na półkach. To cała sztuka, która łączy w sobie psychologię konsumenta, znajomość trendów i techniki sprzedaży, aby przyciągnąć uwagę kupujących, zwiększyć ich zaangażowanie i finalnie doprowadzić do zakupu.
Merchandising
Produkcja
Produkcja
Czym jest ambient marketing? To niestandardowa strategia reklamowa, która polega na wykorzystaniu nietypowych miejsc i kreatywnych form reklamy. Zamiast typowych billboardów czy banerów, ambient marketing może pojawić się na chodnikach, w komunikacji miejskiej, na ścianach budynków czy w codziennych przedmiotach. Kluczowym celem jest zaskoczenie odbiorcy, wywołanie pozytywnych emocji i skłonienie do zapamiętania przekazu. W odróżnieniu od klasycznych kampanii ambient marketing stawia na element zaskoczenia. Dzięki temu reklama staje się bardziej angażująca i przyciąga uwagę nawet wśród osób, które na co dzień unikają tradycyjnych form reklamy.
Marketing
Merchandising