Najintensywniejszy czas rozpoczyna się już na początku listopada. Dlatego podpowiadamy jakie usługi warto wdrożyć, by w pełni wykorzystać potencjał tego okresu i zwiększyć szanse sprzedaży:
- kampanie promocyjne z promotorami: degustacje, animacje, samplingi, demonstracje;
- dedykowane strefy sprzedażowe;
- budowa ekspozycji;
- materiały POS przy półce (lightbox’y, wobbler’y, shelfliner’y, topper’y, checkout’y);
- standy;
- merchandising;
- outsoursing sił sprzedaży;
- programy lojalnościowe;
- konkursy.
Jak widać możliwości jest wiele, z pewnością każdy znajdzie usługę odpowiednią dla swojego biznesu. Warto mieć oczy szeroko otwarte, aby wyciągnąć z tego czasu jak najwięcej.
Zapraszamy do kontaktu
Jeśli chcesz wykorzystać potencjał tego wyjątkowego okresu i zastanawiasz się nad rozwiązaniami najlepszymi dla Twojego brandu, to zapraszamy do współpracy. Skontaktuj się z nami.