oferta
services
Programy dla handlu
Zajmiemy się kompleksową realizacją programów i kampanii, które pomogą Ci zbudować długofalowe relacje z klientami. Zaczniemy od zrozumienia celów Twojej firmy i dobrania odpowiedniej mechaniki działań, aby potem móc płynnie przejść do koncepcji bazującej na nowych technologiach i aktualnych trendach. A tu sprawę trzeba postawić jasno – innowacyjne rozwiązania to nasz sposób na sukces!
Wiemy, czym jest budowanie relacji z klientem, dlatego nasi partnerzy lubią do nas wracać, bo wiedzą, że mogą nam zaufać. Dbamy o regulaminy, niezbędne pozwolenia, a także kwestie prawne i podatkowe. Jednak to dopiero początek… Przygotujemy Twoją stronę internetową, zajmiemy się kupnem, magazynowaniem i logistyką materiałów czy nagród, a do tego zbadamy satysfakcję klientów już po zakończeniu programu.
Zbuduj trwałe relacje z klientem i osiągnij biznesowy sukces dzięki naszym innowacyjnym programom lojalnościowym i motywacyjnym.
Jako doświadczona agencja marketingowa kompleksowo organizujemy:
Programy lojalnościowe B2B
W ten sposób możesz zachęcić do zaufania swojej marce i postrzegania jej jako części siebie. To szansa na budowanie długofalowych relacji z klientem, które często łączą się z działaniami edukacyjnymi. Organizacja programów lojalnościowych oznacza więcej zamówień oraz częstsze zakupy!
Programy lojalnościowe B2C
Doskonałe narzędzie do kształtowania relacji z klientem, w którym ceni się przywiązanie do marki. Klienci mogą otrzymywać atrakcyjne nagrody w zamian za powtarzalność zakupów, co dobrze widać na stacjach paliw, w sklepach internetowych i nie tylko. Sprawimy, by klienci zawsze do Ciebie wracali!
Programy motywacyjne
Programy motywacyjne służą do budowania relacji z klientem wewnętrznym. Skierowane są głównie do pracowników, agentów, partnerów i sprzedawców. Tu także wykorzystujemy nagrody, ale pod uwagę bierzemy głównie osiągnięcie oczekiwanych wyników. Taki system nie tylko motywuje do lepszej pracy, ale także wzmacnia poczucie przynależności do zespołu, co prowadzi do większego zaangażowania i satysfakcji z wykonywanych obowiązków.
Konkursy dla działów sprzedaży
Jeśli Twoim głównym celem jest podniesienie poziomu sprzedaży, na pewno warto opracować mocny plan. Elementy grywalizacji będą świetnie stymulować pożądane zachowania wśród pracowników, przełamując rutynę. W rezultacie, oprócz wzrostu wyników sprzedaży, zyskujesz zmotywowanych pracowników, którzy czują się doceniani i zaangażowani w osiąganie celów firmy. Sprawdź nasze konkursy sprzedażowe!
Loterie
Krótkookresowe zwiększenie sprzedaży połączone z budowaniem relacji z klientem? Prym mogą wieść właśnie loterie konsumenckie, które dodatkowo pomogą w rozpoznawalności marki. Wiemy, że klienci chętnie sięgają po oznaczone produkty, doceniając prostotę tego rozwiązania. Dzięki atrakcyjnym nagrodom oraz szansie na wygraną klienci są bardziej skłonni do zakupu produktów, co prowadzi do natychmiastowego wzrostu sprzedaży.
Konkursy konsumenckie
Tu zwykle mowa o konkretnym zadaniu czekającym na klienta. Zorganizujemy dla Ciebie konkursy konsumenckie, które podniosą sprzedaż produktów oraz ukształtują relacje z klientem, jednocześnie motywując do większych i częstszych zakupów.
Badania i audyty
Czy kiedykolwiek udało Ci się sprawdzić, co konsumenci myślą o Twoich usługach i produktach? Czy znasz ich oczekiwania i potrzeby? Jeśli nie, warto nadrobić zaległości i dowiedzieć się, jak najefektywniej pokierować rozwojem firmy. Pomożemy Ci w tym, realizując kompleksowe badania.
Możemy także skutecznie zweryfikować standardy, procedury oraz jakość obsługi w Twoich placówkach na terenie całej Polski. W tym celu rekrutujemy i szkolimy audytorów oraz tajemniczych klientów, dzięki którym wprowadzamy wartościowe zmiany.
Zbuduj długofalowe relacje z klientem, korzystając z nowoczesnych możliwości poznawania zachowań,
preferencji i potrzeb klientów.
KOMPLEKSOWO ORGANIZUJEMY:
Tajemniczy klient
Aby móc realnie przetestować jakość usług w Twoim punkcie sprzedaży lub lokalu usługowym, warto skorzystać z pomocy specjalisty. Wciela się on w rolę zwykłego klienta, realizując wcześniej przygotowany scenariusz.
Audyty
To doskonały sposób na zbadanie określonych obszarów Twojej działalności w oparciu o standardy, wzorce czy przyjęte normy. Dużym plusem jest tu niezależność audytora, który obiektywnie dzieli się wynikami swojej analizy.
Badania konkurencji
To coś, co warto zrobić chociaż raz w życiu, a wyniki zazwyczaj są tak ciekawe, że badanie konkurencji wchodzi firmom w krew! Sprawdzenie, gdzie Twoja oferta plasuje się na rynku jest bazą pod kolejne kroki biznesowe i marketingowe.
Badania podczas akcji promocyjnych
Akcje promocyjne to dobra szansa na poznanie potrzeb swoich klientów od podszewki. Być może otrzymasz nieoczekiwane dane, które pozwolą Ci usprawnić działania.
Badania e-marketingowe
Ankiety dotyczące preferencji, badania eksperymentalne polegające na obserwacji zachowań klientów w sieci, testy A/B… i wiele innych. To tak naprawdę gama ekscytujących możliwości!
Badania shopperowe
Jak wygląda ścieżka Twoich konsumentów i co kieruje ich wyborami? Zrozum zachowania poprzez obserwację lub drobne eksperymenty, czego przykładem może być sprawdzenie efektu zmiany ceny.