oferta
services
Identyfikacja wizualna marki
Świat designu i produkcji oraz przemyślane projekty identyfikacji wizualnej marki dają nieograniczone możliwości działania. Jednak warto wiedzieć, jak się po nim poruszać tak, aby maksymalizować efekty… Tu z pomocą przychodzi nasz zespół! Od lat tworzymy harmonijne i spójne projekty, które zwiększają rozpoznawalność marek.
Bazą do sukcesu jest poznanie grupy docelowej i strategii brandu. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie identyfikacji wizualnej firmy, kreacji graficznej, DTP i produkcji. Dobieramy i rekomendujemy najkorzystniejsze materiały poligraficzne i uszlachetnienia. Opracowujemy projekty gadżetów, dbając o każdy element ich finalnej produkcji, magazynowanie i dystrybucję. Wiemy, że liczą się najmniejsze detale, zatem od lat stawiamy na jakościowe rozwiązania tworząc spójny wizerunek współpracujących z nami marek.

KOMPLEKSOWO REALIZUJEMY:
Kreacja i projekty graficzne
Tworzymy identyfikację wizualną marki, opowiadając jej wyjątkową historię. Profesjonalny wizerunek brandu to doskonały sposób na zyskanie uwagi w oczach klientów.
Formy sprzedażowe i wizerunkowe
Aby zwiększyć sprzedaż i zbudować solidny wizerunek marki, konieczny jest dobór odpowiednich form promocji. Mamy doświadczenie w giant ekspozycjach, witrynach sklepowych, okazjonalnych aranżacjach sklepowych lub stoiskach w centrach handlowych, a także wielu niestandardowych realizacjach.
Promoboxy
Przygotujemy dla Ciebie nieszablonowe, a zarazem niesamowicie kreatywne boxy z gadżetami dostosowanymi do charakteru Twojej marki. W ten sposób z łatwością wyróżnisz się spośród konkurencji.
Kreujemy nieograniczone możliwości w designie i produkcji,
maksymalizując efekty dla Twojej marki.
POSM (MATERIAŁY WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ):
Formy kartonowe, permanentne i łączone
Dają niesamowite i ciekawe możliwości w zakresie designu, niestandardowych brył, formy oraz zadruku.
Nawigacja sklepowa
zawieszki produktowe, listwy półkowe, cenówki, hangery, wobblery, shelfstoppery, flagi, naklejki
Edukacja sklepowa
edukatory produktowe, prezentery, testery, gloryfiery
Produkcje podłogowe
displaye, standy, stojaki produktowe, kosze zasypowe, ekspozycje, potykacze, owijki paletowe
Poligrafia
plakaty i ulotki reklamowe, teczki ofertowe, katalogi szyte i klejone, wizytówki, papiery i koperty firmowe, kalendarze, notesy i bloczki
Gadżety
reklamowe, wspierające sprzedaż, okazjonalne, sety promocyjne
Budowanie wizerunku marki – dlaczego warto?
Budowanie wizerunku marki to proces, który decyduje o jej rozpoznawalności i sukcesie na rynku. Silna marka budzi zaufanie, wyróżnia się na tle konkurencji i przyciąga klientów. Tworzenie wizerunku marki opiera się na spójnych działaniach, które pozwalają skutecznie komunikować wartości, misję i unikalność firmy. Ważnym narzędziem w tym procesie jest identyfikacja graficzna i spójny wizerunek marki, która wpływa na to, jak klienci postrzegają jej produkty i usługi. Przykładem są marki globalne, których logotypy, kolory czy slogany są znane na całym świecie. Taka rozpoznawalność jest możliwa dzięki precyzyjnie zaplanowanym działaniom marketingowym, które konsekwentnie realizują strategię identyfikacji wizualnej.
Elementy identyfikacji wizualnej marki
Identyfikacja wizualna marki składa się z kluczowych elementów, które wspólnie tworzą jej rozpoznawalny obraz. Na pierwszy plan wysuwa się logo – symbol, który staje się wizytówką firmy. Kolejnymi elementami systemu identyfikacji wizualnej są kolory, typografia i dodatkowe grafiki. Odpowiednio dobrane barwy wzmacniają emocjonalny przekaz marki, a typografia kształtuje charakter komunikacji. Co jeszcze zawiera identyfikacja wizualna? To także materiały reklamowe, wygląd strony internetowej, opakowania produktów, a nawet wystrój wnętrz w firmie czy sklepach. Każdy z tych elementów musi być spójny, aby wzmacniać profesjonalny wizerunek.
Jak tworzymy identyfikację wizualną marki?
Proces tworzenia identyfikacji wizualnej rozpoczynamy od dokładnego poznania misji, wartości i celów firmy. Identyfikacja graficzna marki musi odzwierciedlać jej unikalny charakter, dlatego analizujemy także grupę docelową i konkurencję. To pozwala nam stworzyć strategię, która odpowiada na potrzeby klientów i wyróżnia markę na rynku. Następnie przechodzimy do opracowania kluczowych elementów systemu identyfikacji wizualnej. Projektujemy logo, dobieramy paletę kolorów oraz tworzymy materiały graficzne zgodne z misją i charakterem marki. Dbamy o każdy detal, aby wszystkie aspekty komunikacji wizualnej firmy charakteryzowały się wysoką jakością.
Agencja marketingowa 4MAT oferuje:
Zachęcamy do współpracy.