Outsourcing sił sprzedaży
Według definicji outsourcing sił sprzedaży, to zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym, procesów niezbędnych do funkcjonowania danego przedsiębiorstwa.
Outsourcing
Marketing
04/08/2021
To dobry moment dla wszystkich produktów związanych z wyprawką szkolną (artykuły piśmiennicze, zeszyty, przybory szkolne, plecaki, odzież, stroje sportowe), zajęciami dodatkowymi (językowe, taneczne, sportowe) oraz przekąskami do szkoły (np. jogurty, napoje, sery, kabanosy). Warto pomyśleć również o potrzebach najmłodszych (chusteczki nawilżane) oraz o niezbędnych środkach do higieny i dezynfekcji rąk (żele, spray’e, chusteczki).
W ramach wsparcia sprzedaży tych produktów proponujemy:
Możliwości jest wiele, ważne by dostosować strategię do produktu/usługi oraz skierować ją do odpowiedniej grupy odbiorców.
Jeśli chcesz wykorzystać potencjał tego wyjątkowego okresu i zastanawiasz się nad rozwiązaniami najlepszymi dla Twojego brandu, to zapraszamy do kontaktu z nami.
Outsourcing
Wszyscy klienci uwielbiają promocje i chętnie z nich korzystają. Ale, żeby promocja przyniosła zamierzony efekt, musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób. Jak się do niej przygotować, jak ją przeprowadzić i na co zwrócić szczególną uwagę podpowiadają Anna Szcześniak, założycielka i prezes agencji marketingowej 4mat, oraz Halina Kwaśniewska, specjalistka do spraw klientów kluczowych w agencji 4mat.
Kampanie promocyjne
Outsourcing
Produkcja
Produkcja
Marketing